Uveljavljanje GARANCIJE
Kakor kupec tako si tudi mi želimo, da bodo vaši izbrani artikli vedno delovali – pa vendar se kdaj zgodi, da se pokvari ali pa, da prejmete nepopoln artikel…
Kakšen je postopek pri teh dogotkih?
Na bluebox.si vam bomo z vsekakor pomagali pri uveljavljanju garancije ali reklamacije.
Garancija pomeni, da je artikel bil kupljen pred največ 48 meseci in je prenehal delovati.
Reklamacija pa pomeni, da ste prejeli nepopoln artikel in to tudi javite nemudoma oz. v roku 14 dni od nakupa.
Artikel pri katerem želite uveljavljati garancijo lahko prinesete na naš naslov: Polanškova ulica 22, 1231 Ljubljana Črnuče ali pa ga pošljete na ta naslov in mi bomo poskrbeli, da bo vaš artikel prišel do pooblaščenega serviserja, artikel bomo pregledali in ugotavljali, kakšna rešitev bo najprimernejša.
Postopek pri uveljavljanju garancije je naslednji:
- Pošljite email na info@bluebox.si in priložite obrazec prejetega preko emaila.
- Priložite kopijo računa za artikel.
- Artikel prinesite v naše skladišče ali ga pošljite po pošti.
- Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa, najbolje, da izberete sledljivo vrsto prevoza do nas.
- Artikle pošljite na naslov: Polanškova ulica 22, 1231 Ljubljana Črnuče.
- Javimo se o ugotovitvah napake na artiklu – ter vas tem hitreje obvestili o nadaljnem postopku ter kako bo rešljiv.
Prosimo, da vse vaše elektronske ali plinske naprave vedno izključite ter izklopite iz napajalnika oz. izklopite iz pinske jeklenke, ter plinsko jeklenko vedno zaprete. Hranite na suhem in hladnem prostoru - tako boste delovno zmožnost vedno lahko dobro vzdrževali. Vedno preberite navodila ter se tudi strogo držite navodilom.